piątek, 9 września 2011

New school year, new possibilities, new responsibilities.

Witam po dłuższym okresie czasu. Niestety nie miałam dostępu do internetu przez dłuższy czas. Powodem tej niedyspozycji był remont. Kocham mój nowy pokój. Jak już wszystko poukładam, ogarnę itd. zrobię zdjęcia i pokaże Wam moje cudowne miejsce. Ostatnio miałam jakiś melancholijny nastrój... Niestety, mój telefon chyba też, bo nie przeżył. Chociaż wymieniłam szybkę zaledwie 3 tygodnie temu, potrzebował nowej i że tak powiem kolejna stówka poszła się je*ać. :) Super. Kupiłam śliczne koturny <33 jestem megazadowolona. Są wygodne i no... po prostu są idealne!

butki 

A tutaj taka mała zapowiedź następnego postu:

3 komentarze:

  1. nie bądź zła za ten telefon misiu! kradnę fotke butów na tumblr jako że to moje nogi to mogę;) ogólnie to odezwij się do nie bo jakoś nie mogę złapać z Tobą kontaktu

    OdpowiedzUsuń
  2. już nie kogę doczekać się następnej notki ;))

    OdpowiedzUsuń