środa, 28 września 2011

I can get it.

ChciaÅ‚abym tyle zrobić, tyle powiedzieć. Nie mogÄ™. Ostatnio miaÅ‚am trochÄ™ gorsze dni, jednak już wszystko wyszÅ‚o na prosto. Pogoda mnie wykaÅ„cza. Moja krtaÅ„ znowu sÅ‚abnie, mam z niÄ… problemy od dÅ‚uższego czasu, raz bywa lepiej raz gorzej, teraz jest akurat gorzej. Nie wiem co siÄ™ dzieje. MuszÄ™ siÄ™ wziąć za siebie. Jak to zrobić. Jeezu chyba pojadÄ™ na wycieczkÄ™. Moje ulubione, najwspanialsze miejsce na Å›wiecie. Już stÄ™skniÅ‚am siÄ™ za tym wszystkim. Londyn czeka na mnie. Tylko muszÄ™ siÄ™ wziąć do roboty. Mam nadziejÄ™, że siÄ™ uda... Poza tym muszÄ™ siÄ™ odchudzić. Nie dużo, jakieÅ› 10 kg. No bo skoro mam zostać tap madl, to ten.. :P  ZdjÄ™cia z pokoju niestety nie dziÅ›. Jestem zbyt zmÄ™czona. BudujÄ™ napiÄ™cie ... Postaram siÄ™ ogarnąć ze wszystkim do koÅ„ca tygodnia, ale niczego nie obiecujÄ™. W koÅ„cu jestem szczęśliwa i wszystko jest w najlepszym porzÄ…dku. Kocham ten stan, kiedy czujÄ™, że jest dobrze, że wszystko ukÅ‚ada siÄ™ tak jak powinno,tak jak chcÄ™. To chyba dzisiaj na tyle. Ah, i zamówiÅ‚am sobie cudowne butki na ebutach jestem w nich totalnie zakochana.

Czyż nie są cudowne?

3 komentarze: