piątek, 4 listopada 2011

melofredo

Witam. Dzisiaj zrobię reklamę pewnej firmie, która produkuje cudowne ... hmmm nie wiem jak to nazwać... akcesoria? Melofredo, jest dość nową firmą. Powstają w niej śliczne poduszeczki, narzuty, pluszowe breloczki i inne tego typy rzeczy. Wszystko robione jest ręcznie. Każdy produkt powstaje osobno, indywidualnie. Specjalnie dla klienta Melofredo w swoje produkty wkłada mnóstwo serca i starań, aby zadowolić go efektem prac. Nie mają jeszcze własnego sklepu internetowego, jednak to tylko kwestia czasu. Produkty można też kupić w sklepie lovelyhome, niestety tylko w sklepie, a nie przez internet. Właścicielka dba o każdy szczegół. Wszystko dopracowane jest na ostatni guzik. Od najmniejszego detalu na poduszce, aż po metkę. :)
A oto kilka wspaniałości z melofredo:








 











 Tych posiadaczami są moi dziadkowie. Zostały prezentami na dzień babci i dziadka :)



Oczywiście kolory i imiona na poduszeczkach- według uznania klienta. Jeżeli ktoś byłby zainteresowany
- info@melofredo.pl -tam kierujecie wszystkie pytania dot. powyższych artykułów oraz składacie zamówienia :)


_________________________________________________________________________
A co do mnie... dalej siedzę/ leżę z nogą w górze. Na szczęście w domu. Już mam tego gipsu dość. Najchętniej bym to zdjęła. W poniedziałek zdjęcie szwów, wszystko się wyjaśni :)
Dzisiaj sama robiłam sobie zastrzyk (pierwszy raz) jedną strzykawkę popsułam, bo jak chciałam ją rozpakować, przez przypadek wyciągnęłam tłok- geniusz zła. No druga najpierw nie chciała się wbić, a potem jakoś poszło. Nawet nie mam siniaka. Zastanawiam się czy nie mam, czy jeszcze nie mam, no ale... 
Całuję gorąco. O.

5 komentarzy:

  1. ` niesamowite poduszki. :*
    zapraszam.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejrzałam Twojego bloga i stwierdzam, że ciekawe notki piszesz:D moja ulubiona to ta, w której pokazujesz pokój! życzę powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń