środa, 26 października 2011

Broken leg.

Genialne. Złamałam nogę. Wczoraj w nocy. Jestem zachwycona. Dzisiaj caly dzien spedzilam w szpitalu :( jutro mam operacje. Wstawia mi jakies sruby czy cos. Mam kompletnie zlamana kosc poszczelowa (o dziwo strzalka cala!) I peknieta kostke. Mnie powinni trzymac w klatce. Spadlam z PRZEDOSTATNIEGO stopnia schodow. Porażka . Na szczescie rodzinka mnie odwiedza, znajomi umilaja mi czas, martwia sie. Bardzo mi to pomaga. Obiecali ze przyjadą. Bardzo sie z tego cieszę !

6 komentarzy:

  1. ojjj współczuję:< znam ten ból ;<;/ TRZYMAJ SIĘ CIEPŁO :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. I hope you'll get well soon!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    enter the ZELEB giveaway on my blog!!
    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj, jak mi przykro :(

    sądze, że następnym razem będziesz mogła z nimi się spotkać :*

    OdpowiedzUsuń
  4. I am sorry about your leg, hope you get well very soon ! I think your blog is very nice, I would like to invite you to my blog, check it out and if you like it follow it ! Kisses

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    OdpowiedzUsuń
  5. i hope you get well very soon.
    i like your blog!
    follow each other? i'll wait your answer on my blog! :)
    xx
    www.feedyourfashionmind.com

    OdpowiedzUsuń