niedziela, 16 października 2011

Broken earbuds

Popsuły się moje ukochane, wspaniałe, genialne i najlepsze na świecie słuchawki. Jedna z nich postanowiła zastrajkować i przestać działać. Muszę więc zainwestować w nowe. Przeszukałam sieć w poszukiwaniu inspiracji. Sami spójrzcie na te cuda.


























Mi najbardziej do gustu przypadły te pierwsze z listy, pedoberki z lodzikiem, trzecie ze słuchawek Hello Kitty, donuty, różowe żelki i pastelowe z minkami. A Wam?

Zrobiłam małe rozeznanie na ebay'u i takie pikachu (czy jak tam się do pisze) kosztują ok 2,5 $, a wysyłka jest gratis. Hello Kitty są  w podobnym zakresie cenowym, bo już od 1$, a najdroższe jakie widziałam były za 5$. Chyba się skuszę na taki bajer. Z takimi słuchawkami to +500 do lansu, więc dodatkowe korzyści są :) hahah a 10 zł za takie słuchawki, to prawie nic. Paczka niektórych papierosów jest droższa ... ;]

14 komentarzy:

  1. No, no też bym coś wybrała, ale nienawidzę słuchawek wpychanych do ucha ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre mi się spodobały :> Ja lubię takie, które nie wypadają przy bieganiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne słuchawki;) mi tez się zepsuły;d

    zapraszam do siebie
    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się popsuły słuchawki, dlatego teraz zbieram na któreś z http://www.soundwear.pl/ ... Są drogie, ale słyszałam (a raczej czytałam) tyle pochlebnych opinii, że figurują na szczycie mojej listy must have. Wcześniej też myślałam o takich, jak pokazujesz, ale obawiam się, że ich żywotność jest bardzo krótka :( Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. woooooooooooow! These are must haves Ö Ö Ö

    Any idea where I can get those Ö

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są <3 też muszę kupić nowe słuchawki.

    OdpowiedzUsuń
  7. I love rilakkuma!
    visit my blog http://pleasestrikeapose.blogspot.com/, and if you like it follow me, I'll be so grateful!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się twój blog... jest taki życiowy i osobisty ;)

    OdpowiedzUsuń