niedziela, 9 października 2011

I'm taking a part...

Biorę udział w konkursie na http://burbery.wordpress.com/
Jako nagrodę wybrałam sobie te oto butki. Są cudowne. Pasują do wszystkiego. Po prostu nie znam słów, żeby opisać jak bardzo mi się podobają. Zwykłe, ale coś w nich jest ...



Może szczęście się do mnie uśmiechnie i uda mi się je wygrać... ;>

Chcę tez oficjalnie ogłosić, iż moje długo wyczekiwane butki w końcu przyszły, są już moje i nikomu ich nie oddam :) Zrobiłam zdjęcia. Niestety nie w dziennym świetle, ale chyba nie jest tak źle.
typowa słit fotka z góry, ale liczy się 'swejter'

tak dzisiaj wyglądałam ze swojego punktu widzenia :)


hahahah zdziwienie na twarzy, no ale cóż :P


zamek. byłam więc zrobiłam zdjęcie- niestety nie chciało mi się go przekręcać :]

Mam jeszcze coś co obiecałam już jakiś czas temu, tylko w innej formie. To dzięki Inopportune, która napisała coś o tym, że chciałaby nakręcić filmik, w którym pokaże swój pokój. Więc niewiele myśląc, postanowiłam to zrobić. Jest to dużo prostszy sposób i bardzo mi się spodobał. Planowałam wstawić go już dziś, jednak nie wiedziałam z czym wiąże się uploadowanie filmów, więc z przykrością stwierdzam, że dodam go dopiero w następnym poście, czyli jutro, maksymalnie pojutrze. 
Nie ma to jak trzymanie publiczności w napięciu :) Do zobaczenia!

3 komentarze: