wtorek, 19 lipca 2011

Baby steps.

Today I made some decision ... I don't know it's good or no, but I'll make translations in Polish. At first, I didn't wanted it, but today it's different. I started to leave some comments at Polish blogs, and I hope it will be great. And I'm taking a part in competition at http://dirty-poison.blogspot.com . :)
Last and pretty bad news, I still don't have any photo from holidays so you have to wait.

  Dzisiaj podjęłam pewną decyzję, a mianowicie, będę pisała na blogu również po polsku :) W końcu jest to mój ojczysty język, jak by na to nie patrzeć :) Na początku nie chciałam tego robić. Być może to dlatego, że nie jestem jakąś specjalną patriotką i wolę posługiwać się innymi językami, no ale... Na zmianę mojej decyzji wpłynęło to, że zaczęłam pisać komentarze na blogach naszych polskich dziewcząt, a żeby nie musiały się męczyć czytając moje bazgroły myślę, że fajnie będzie pisać tak i tak :)

Poza tym biorę udział w konkursie na http://dirty-poison.blogspot.com :)
Oraz ostatnia wiadomość, nie mam zdjęć, o których mówiłam w poprzednim poście, przykro mi, ale musicie sobie jesczez chwilę poczekać :)

Rozpisałam się w Polskiej wersji no ale cóż.

xoxo olessandre

1 komentarz: