poniedziałek, 25 lipca 2011

Sleep, eat, think, sleep

Dzień dobry. Tytuł mojego bloga jest zgodny z tym co mam ochotę robić przez najbliższych kilka dni. Ta pogoda mnie wykańcza, a moje plany dodania zdjęć runęły w gruzach :(
Znowu biorę udzaił w konkursie. Tym razem banner tego bloga znajdziecie poniżej. Do wygrania jest śliczny piórkowy wisiorek, którego właścicielką, znając moje szczęście, nie zostanę, ale spróbować można.
Good morning. Today post's tittle shows you what I want to do next few days. The weather is killing me, and my photo-plans are outdated.
I'm taking a part in a competition again. Now you can see the banner above this text :)



3 komentarze:

  1. powodzenia i zapraszam na moje rozdanie .:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też przez pogodę nie mam ochotę robić zdjęć :/ Miejmy nadzieję, że jutro będzie pięknie, ciepło i słonecznie :)

    Pozdrawiam,
    www.jaffacakeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się nie tylko Ty masz takie odczucia ;)

    OdpowiedzUsuń